وزیر کشور پاسخگوی برخورد نامناسب ناجا با طلاب بروجرد باشد

ساخت وبلاگ

امکانات وب

تبادل لینک اتوماتیک همسنگران


بر ارسال لينك كليك كنيد -->-->-->
نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

معرفي وبلاگ به همسنگران

خبرنامه


-->-->-->

-->-->-->

-->-->-->

طبیب‌زاده در گفت‌وگو با فارس: وزیر کشور پاسخگوی برخورد نامناسب ناجا با طلاب بروجرد باشد 

خبرگزاری فارس: نماینده تهران در مجلس از برخورد نامناسب نیروی انتظامی با برخی طلاب ناهی از منکر خبر داد و خواستار پاسخگویی وزیر کشور در این خصوص شد.

 

زهره طبیب‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به دستگیری تعدادی از طلاب آمر به معروف و ناهی از منکر بروجرد اظهار داشت: تعدادی از طلاب مدرسه امام صادق (ع) بروجرد در اعتراض به عدم توجه مسئولان نیروی انتظامی نسبت به وضعیت بسیار نامناسب حجاب و عفاف در مقابل پایگاه نیروی انتظامی این شهرستان دست به تحصن زده بودند.

وی افزود: به دنبال این تحصن، نیروی انتظامی 3 نفر از طلاب را به دلیل اخلال در نظم بازداشت و به دادگاه ویژه روحانیت منتقل می‌کند و آنها به 3 تا 6 ماه زندان، شلاق و نفی بلد محکوم می‌شوند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات خاطرنشان کرد: با اعلام حکم این 3 نفر، طلاب مجددا در مدرسه امام صادق (ع) دست به تحصن می‌زنند که متأسفانه نیروی انتظامی نیمه شب به این مدرسه ورود می‌یابد و تعداد دیگری را در آنجا دستگیر و با آنها برخورد می‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: سؤال من از وزیر کشور این است که آیا نیروی انتظامی حق دارد حرمت مراکز علمیه را به این شکل بشکند و طلاب را مورد ضرب و شتم قرار داده و آنها را دستگیر کند، آیا شیوه برخورد با طلاب این است؟ آیا طلاب حرف غیرمنطقی و غیر قابل قبول داشتند که نیروی انتظامی می‌خواسته به وظیفه و تکلیف سازمانی خود عمل کند.

طبیب‌زاده ادامه داد: اینکه طلاب در رابطه با افرادی که در شهر بروجرد حجاب نامناسب دارند اقدام مثبت می‌کنند و نیروی انتظامی بر اساس وظیفه و تکلیفی که برعهده دارد، هیچ کاری انجام نمی‌دهد، آیا شیوه برخورد و مجازات امر به معروف و نهی از منکر فرستادن به دادگاه روحانیت، شلاق و حبس است و به همین دلیل بنده به وزیر کشور در خصوص رسیدگی به این مهم تذکر دادم .

جنبش وبلاگي حمايت از قيـام يـاران ولايت...
ما را در سایت جنبش وبلاگي حمايت از قيـام يـاران ولايت دنبال می کنید

برچسب : قيام ياران ولايت , طلاب آمر به معروف بروجرد , طلبه سيرجاني , عدالت , عدالتخواهي , تحصن , بازداشت , دادگاه ويژه روحانيت, نویسنده : سرباز فرزند زهرا ghiame-yaran بازدید : 671 تاريخ : 15 مهر 1391 ساعت: 18:27

لینک دوستان

خبرنامه