برطلاب عدالتخواه بازداشت شده در بروجرد چه می گذرد؟

ساخت وبلاگ

امکانات وب

تبادل لینک اتوماتیک همسنگران


بر ارسال لينك كليك كنيد -->-->-->
نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

معرفي وبلاگ به همسنگران

خبرنامه


-->-->-->

-->-->-->

-->-->-->

یکی از طلاب عدالتخواه که در تاریخ 24شهریور،توسط نیروهای امنیتی ساعت 2:30 بامداد جمعه به همراه 8 نفر دیگر بازداشت شده وبه نقطه نامعلومی برده شده بودند،اخیرا با سپردن تعهد آزاد شد.اما هدف من تنها اعلام این خبر نیست.،بلکه نکاتی است که ایشان در رابطه با این 15 روز حبس بیان کرده ! واحساس کردم شاید خواندنش برای شما هم مفید!!باشد!بالاخره گذر پوست به دباغ خانه میافتد!

*پس از اینکه نیروهای امنیتی آن شب از در ودیوار به حوزه علمیه امام  صادق بروجرد ریختند وبا اهانت به شاگردان امام صادق(علیه السلام) آنها را از حجره ها بیرون کشیدند ودر حیاط مدرسه  به خط کردند،از بین جمعیت ما9 نفر را بیرون کشیدند وهر کداممان  را سوار یک ماشین کردند وپس از بستن چشم بند،ما را به سمت نقطه نامعلومی حرکت دادند.

*وقتی وارد محل مورد نظر شدم،یک سلول تک نفره بود،آنجا بود که فهمیدم در انفرادی هستم،اما انفرادی کجا؟ والله اعلم!

*4روز اول در اعتراض به این بازداشت که به نظر ما غیر قانونی وبی ادبانه ودور از شان حزب الله ولایی وعدالتخواه بود،همه بچه ها اعتصاب غذا کردند،البته روزهای اول از دوستانم خبر نداشتم ،اما روزهای بعد توسط بازجو از جا ومکان آنها مطلع شدم.

*بازجو گفت:اینجا زندان اوین است !!!

*با خود می اندیشیدم که اوین،جای زندانیان سیاسی لست اما ما اینجا چه میکنیم؟ما چه جرمی علیه این نظام  که خودمان مدافع آن بوده وهستیم وخود را سرباز کوچک امام خامنه ای میدانیم،مرتکب شده ایم؟آیا عدالتخوهی وپیگیری مطالبه حضرت آقا که فرمودند:

{ما میخواهیم ظلم در جامعه نباشد} جرممان است؟

*5 نفر طلبه بروجردی به زندان اهواز منتقل شدند وما چهار نفر(حجت الاسلام جهانشاهی ونخعی ورحمانی ومحسن شیرازی که طلبه نیست!!)به زندان اوین!

*فایزه ومهدی هاشمی رفسنجانی،فرزندان اکبر هاشمی رفسنجانی به علت برهم زدن نظم کشور وایجاد زمینه آشوب و درگیری مسلحانه ودر نتیجه کشته شدن تعدادی افراد بیگناه،باید با تاخیری چند ساله وآن هم به طور سوال برانگیز وشبهه ناک وهم زمان،بازداشت وبه هتل اوین!منتقل شوند ومن هم به جرم دفاع ازدین وطلاب مظلوم به سرعت وبدون دلیل بازداشت وبه سلول انفرادی منتقل شوم! آیا این است عدالت حضرت آیت الله آملی لاریجانی؟

*در جریان بازپرسی دادیار محترم جناب آقای (ن)،به من گفتند:

جرم شما اقدام علیه امنیت ملی است وبرای این جرم در قانون 10سال حبس تعیین شده،اما در صورت همکاری با ما آزاد خواهید شد!!!!!

*طی 2جلسه قاضی،15 ساعت با من گفتگو کرد ودر آن فضا آن قدر با ظرافت ولطافت صحبت کرد تا اینکه من مجبور شدم تعهد بدهم که دیگر با طلبه سیرجانی(حجت الاسلام علیرضا جهانشاهی) همکاری نمیکنم!

*از طرفی فشار بر خانواده من هم زیاد بود،آنها در این مدت ،از حال و روزم بی اطلاع بودند .

*سلول انفرادی وتوضیحات قاضی که فقط در 2جلسه ،15 ساعت با مرا نصیحت میکردو..همه وهمه دست به دست هم دادند تا من مجبور شوم تعهد بدهم!

*با این تعهد من آزاد شدم! ظاهرا خواست آقایان فقط گرفتن تعهد از طلبه ها و سپس آزادی آنهاست واین نشان می دهد که این حرکت درست بوده،چون اگر این حرکت واقدام،جرم بود که با یک تعهد نمی شد، مجرم را آزاد کرد وتازه به اوقول داد که سعی میکنیم پرونده ات را مختومه کنیم وبرایت حکم برائت

 

 

 

 

 

 

 

 

می گیریم!

*حالا من آزادم،اما دوستانم در اوین (جهانشاهی وشیرازی)که نه تعدی دادند ونه اظهار ندامتی کردند،همچنان در انفرادی هستند.

*از 5طلبه مظلوم بروجردی هم که در اهواز،در انفرادی به سر میبرند هم بی اطلاعم!

 

 

 

 

 

 

 

 

خدایا ما برای تو وحفظ دین تو وکمک به ولی تو قیام کردیم،پس یاریمان کن ودر این راه ما را ثابت قدم بدار!

انشاءالله

جنبش وبلاگي حمايت از قيـام يـاران ولايت...
ما را در سایت جنبش وبلاگي حمايت از قيـام يـاران ولايت دنبال می کنید

برچسب : قيام ياران ولايت , طلبه سيرجاني , طلاب , عدالتخواهي ,رهبري , امام خامنه اي , عدالت , طلاب بروجردي , آمرين به معروف , زندان عدالتخواهان , بيانيه , خبر , اخبار , نویسنده : سرباز فرزند زهرا ghiame-yaran بازدید : 981 تاريخ : دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت: 22:11

لینک دوستان

خبرنامه