بیانیه جمعی از طلاب تبریزی و روحانیون آذری زبان مقیم قم

ساخت وبلاگ

امکانات وب

تبادل لینک اتوماتیک همسنگران


بر ارسال لينك كليك كنيد -->-->-->
نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

معرفي وبلاگ به همسنگران

خبرنامه


-->-->-->

-->-->-->

-->-->-->

بسم الرحمن الرحیم

علما وارثان انبیاء هستند. (پیامبر اعظم (ص) )

همه واجبات حتی جهاد در مقابل امر به معروف و نهی از منکر مانند آب دهان است در مقابل دریا ( حضرت امیرالمومنین امام علی (ع) )


حوزه های علمیه , طلاب محترم و ولایتمدار ، بسیجیان طلبه و ای عاشقان و دلسوزان روحانیت

حادثه عجیب و تاسف انگیز یورش نیروهای امنیتی و انتظامی به حوزه علمیه بروجرد و بازداشت روحانیون انقلابی دل ما را ناراحت و پر از بغض و اندوه نمود. تعدادی از طلبه های انقلابی که در راستای مبارزه با مظاهر فساد و اعتراض به بی حجابی در تیر رس دستگاههای قضایی قرار گرفته بودند در اعتراض به رفتار ناشایست مراجع مربوطه چند روزی بود که در حوزه علمیه بروجرد متحصن گردیده بودند.

اما متاسفانه سیستم قضایی مربوطه بدون توجه به مطالبه عامه این روحانیون که خواستار اجرای دستورات رب العالمین بودند و به دنبال اجرای آیه های قرآن که مقدماتی ترین تکلیف یک طلبه می باشد , با یورش شبانه به حوزه علمیه بروجرد و ایجاد رعب و وحشت بین طلاب اقدام به بازداشت 10تن از طلاب متحصن گردیدند بی شک همه طلاب کشور خصوصا ما طلاب آذری زبان مستقر در قم و تبریز را اندوهناک کرده است.

عمل به تکلیف طلبگی هرچند خوشایند برخی جریان و اشخاص نباشد در منش همه طلبه ها قرار خواهد گرفت. بی توجهی جامعه عظیم روحانیت و طلبه ها به این جریان که بزرگترین اهانت به روحانیت در سی و چهار سال اخیر در ایران می باشد موجب گستاخی جریان های وابسته به باندهای قدرت و ثروت خواهد بود. اینک اینجانبان جمعی از طلاب و روحانیون تبریزی و آذری زبان مستقر در قم ضمن محکوم نمودن این اقدامات ناشایست , خواستار آزادی سریع این طلبه ها و هشدار قاطعانه به مسئولین این جریان اعلام میداریم که :

1- دادگاه ویژه روحانیت چرا در جریان فتنه و اهانتهای بی شرمانه امثال غفاری ها و... عقب نشینی کرده و اقدامی موثر از خود نشان نداد.

2- این دادگاه متاسفانه بجای برخورد با برخی روحانی نماها که در فتنه ها ی متعدد خصوصا فتنه 88 نقش رهبری فتنه را بر عهده داشته است امروز به خوابگاه طلاب مظلوم بروجرد یورش برده و قلب حضرت مهدی را به درد می آورد؟ بی شک اگر امام خامنه ای مطلع گردد دادگاه ویژه آیا بجز شرمندگی پاسخی محضر ایشان خواهد داشت؟

3- در آستانه آغاز سال تحصیلی حوزه ها اینجانبان ضمن ترک کلاسهای درس و اعلام عزاداری برای این مصیبت خواستار عذر خواهی رسمی عوامل مربوطه از حوزه های علمیه هستیم.

4- در غیر اینصورت ما نیز به l طلاب متحصن طلاب حوزه علمیه امام صادق (ع) بروجرد  خواهیم شد تا بیداری اسلامی در بدنه جامعه جوان حوزه های علمیه نیز نشان داده شود.

5- محکومیت های چند ساله اخیر دادگاه ویژه روحانیت در تبعید ، حبس ، ممنوعیت ها و... چیزی جز سرکوب نیروهای انقلابی و منزوی کردن یاران امام خامنه ای نیست. محکوم نمودن طلبه هایی همچون : طلبه سیرجانی ، طلبه تبریزی ، طلبه های ارومیه ای ، طلبه گلستانی و طلبه های بروجردی محکوم نمودن تفکر ناب امام خمینی (ره) بوده و ما تا اصلاح وضعیت و منش این دادگاهها ساکت نخواهیم ماند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

جمعی از طلاب تبریز و طلاب و روحانیون آذری زبان مقیم قم



رونوشت:

دفتر حضرت امام خامنه ای

دفاتر مراجع عظام تقلید

جنبش وبلاگي حمايت از قيـام يـاران ولايت...
ما را در سایت جنبش وبلاگي حمايت از قيـام يـاران ولايت دنبال می کنید

برچسب : قيام ياران ولايت , بيانيه , طلبه سيرجاني , عدالتخواهي , عدالت , نویسنده : سرباز فرزند زهرا ghiame-yaran بازدید : 701 تاريخ : 25 شهريور 1391 ساعت: 17:21

لینک دوستان

خبرنامه