حجت الاسلام روح الله بجانی در همایش انحراف موجود و انحراف موهوم

ساخت وبلاگ

امکانات وب

تبادل لینک اتوماتیک همسنگران


بر ارسال لينك كليك كنيد -->-->-->
نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

معرفي وبلاگ به همسنگران

خبرنامه


-->-->-->

-->-->-->

-->-->-->

"عماریون"- حجت الاسلام روح الله بجانی مسئول انصار حزب الله تبریز در همایش انحراف موجود و انحراف موهوم در جمع بسیجیان مراغه با اشاره به انحراف از صراط حق گفت: چنانچه از اول اسلام حتی در زمان حیات پیامبر اعظم (ص) یک جریانی به عنوان جریان منحرف از حق وجود داشته است از اول انقلاب اسلامی ایران هم جریان منحرفی وجود داشته است. اصلا پیشینه انحراف و جریان منحرف به ابلیس بر می گردد . ابلیسی که حارث نام داشت و سالهای سال برای خدا عبادت می کرد . همان شیطان رجیم که ریشه انحرافش از خودبینی و خود برتر بینی شروع شد . چنانچه امام خامنه ای نیز بارها در سخنانشان تبیین نموده اند خود شیفتگی از بزرگترین لغزشگاهها است. شیطان با یک خود شیفتگی و خود برتر بینی انحرافش را علنی کرد. در بطن هر جریان حقی یک جریان انحرافی قرار دارد. این جریان به دنبال تحمیلگری و اعمال سلایق و عقایدش بر جریان حق است وقتی نتیجه نمی گیرد به دنبال جنگ علنی با جریان حق است.
مسئول انصار حزب الله تبریز ادامه داد: این جریان با نام ها و کارهای مختلف به میان می آید. مثلا در انقلاب اسلامی ایران زمانی جریان خلق مسلمان مسئولیت ایجاد انحراف را بر عهده داشت تا در مسیر انقلاب و اهداف عالیه آن انحراف ایجاد بکند. زمانی مثلا جریان بنی صدر ایجاد انحراف و تحمیل باطل بر حق را برعهده داشت. یک روزی آقای حسنعلی منتظری در جایگاه این جریان قرار گرفت . روزی جریان های موسوم به اصلاح طلب و دوم خردادی ماموریت انحراف را داشتند . در جریان فتنه هم انحراف بر دوش سران فتنه بود . اما فرد پشت پرده ای هم مثل آقای هاشمی رفسنجانی بود که در راس اصلی جریان انحرافی قرار داشت. انحراف اخیر در جمع دولت مورد حمایت ولایت به وجود آمد. ما منظورمان تنها فرد مطرح جریان انحرافی نیست. هرکس از مسیر ولایت منحرف شود جزء جریان انحرافی است. این آقا هم یکی از این منحرفین. اما با این فرق که راس جریان انحرافی از زمان آغاز امامت امام خامنه ای فردی است که خود شیفتگی اش بخاطر سوابقش در نظام و انتظار اینکه حضرت آقا باید از او تحمیل پذیری کند با سیاست خاصی انحراف از ولایت را پیگیری می کند. چنانچه حضرت آقا در نماز جمعه تاریخی شان به اختلاف فکری که با همین آقایان داشتند اشاره فرمودند وحتی سوابق این فرد را جان نثاری تا مرز شهادت معرفی کرد ند و فاصله فکری خود با این فرد را مطرح کردند.
در فتنه 88 بر خلاف جریان کوی دانشگاه (فتنه 78) ابن بار کمی دست سرکرده اصلی جریان انحرافی رو شد و نامه بی سلامش آتش فتنه را بر افروخت . حال بعد از فتنه تعدادی از افرادی را که در مسیر ولایت لغزشهایی دارند , بعنوان جریان انحرافی مطرح شدند تا اذهان سرکرده اصلی جریان منحرفین را فراموش کنند. اما باز آنها منحرفین بودند. بزرگترین نقشه جریان انحرافی فاصله انداختن بین رییس جمهور و امام است. آنها به دنبال این هستند تا رییس جمهورمان را در این مرحله برای فاز جدید جریان انحرافی وارد کنند که سخنان اخیر حضرت آقا برای جلوگیری از این فتنه بزرگ است. ما باید آگاه باشیم و بدانیم که جریان انحرافی در تحمیلگری اش دچار شکست شده و رییس جمهور هم بداند که سرکرده جریان انحرافی خود با رییس جمهور مخالف است و چه رییس جمهور تلف شود و چه ولایت ضربه ببیند هر دو به نفع جریان انحرافی است. جریان انحرافی با تحریک رگ لجاحت و تقویت خود شیفگی دولت و از راههای دیگر پیگیر وارد کردن دولت برای پازل انحرافی خود است.
طلبه عدالتخواه تبریزی ادامه داد: هرکس که زمینه تحمیلگری و خودشیفتگی داشته باشد می تواند و زمینه دارد که از منحرفین باشد.بهترین راه برای امان ماندن از بلای پیوستن به منحرفین عمل به اسلام ناب و خودسازی است.که بنده هم خودم و همه را به نقوای الهی دعوت می نمایم.

جنبش وبلاگي حمايت از قيـام يـاران ولايت...
ما را در سایت جنبش وبلاگي حمايت از قيـام يـاران ولايت دنبال می کنید

برچسب : قيام ياران ولايت , طلبه عدالتخواه , عدالتخواهي, نویسنده : سرباز فرزند زهرا ghiame-yaran بازدید : 675 تاريخ : 25 شهريور 1391 ساعت: 11:6

لینک دوستان

خبرنامه