ما تا آخر ایستاده ایم/ اطلاعیه شماره (1) حامیان طلاب وروحانیون عدالتخواه بروجردی

ساخت وبلاگ

امکانات وب

تبادل لینک اتوماتیک همسنگران


بر ارسال لينك كليك كنيد -->-->-->
نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

معرفي وبلاگ به همسنگران

خبرنامه


-->-->-->

-->-->-->

-->-->-->

بسم الله الرحمن الرحیم
ما تا آخر ایستاده ایم...
"حفظ نظام از اوجب واجبات است." امام خمینی (رحمه الله علیه)
"مطالبه عدالت نه فقط به نظام ضربه نمی زند بلکه نظام را تقویت می کند." امام خامنه ای(حفظه الله تعالی)

مهم ترین مطالبه ولی امر مسلمین در طول 20 سال گذشته "مبارزه با فساد" می باشد، اما متاسفانه باید اعتراف کرد که در بین تمام مطالبات مهم ایشان ،آنچه بیش از همه مورد کم لطفی و بی توجهی قرار گرفته و تاکنون بر زمین مانده ، همین مقوله مهم "فساد ستیزی" است تا آنجا که ایشان خود فرموده اند:
"درسال های گذشته، شعار مبارزه با فساد ، مکرر مطرح شد، در جلسات، به برخی مسئولان تاکید شد، درمحافل عمومی، برای مردم بیان شد، اما با جنجال ها ومغلطه کاری ها نگذاشتند پیش برود." (قاموس عدالت ، ص 377 ، 3/11/80)
امت حزب الله و مردم غیور وانقلابی بروجرد!
همانطور که مستحضرید، جمعی از طلاب و روحانیون انقلابی و ولایتمدار شهرستان بروجرد چند سالی است به قصد انجام تکلیف الهی و عمل به فریضه مهم و اساسی امر به معروف ونهی از منکر، فعالیتهای علمی و فرهنگی فراوانی انجام داده اند.
اگر بخواهیم بخشی از این فعالیتها را ذکر کنیم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1- برگزاری صدها جلسه در موضوعات مختلف دینی وانقلابی در سالهای اخیر.
2-چاپ 17 هزار عکس رنگی مربوط به ولایت وتوزیع آن در سطح شهرستان بروجرد و روستاهای اطراف.
3-مزین کردن بسیاری از دیوارهای شهر به آیات وروایات معصومین علیهم السلام و جملات امام خامنه ای(حفظه الله تعالی).
4-برگزاری همایش های بزرگ در موضوعات مهدویت، ولایت فقیه،حجاب وموضوعات مربوط به بحرین و... .
5-برگزاری سلسله جلسات بصیرت در سال 88 در سطح شهرستان وروستاهای اطراف.
6-توزیع گسترده محصولات فرهنگی در سطح شهر و روستا.
7-راه اندازی وبلاگهای ارزشی در زمینه های مختلف.
8-تهیه طوماری با امضاء بیش از 90 نفر از طلاب و روحانیون انقلابی و درخواست از مسئولین مربوطه جهت جلوگیری از اشاعه فحشا ومقابله با مظاهر ظلم وفساد و بی عفتی در سطح شهر.

در ادامه این فعالیتها و به منظور پیگیری عملی مطالبات مورد نظر که در واقع مطالبات ولایت و خواسته همه مردم مومن وانقلابی می باشند تجمعی آرام وخیر خواهانه روبروی نیروی انتظامی بروجرد برگزار گردید تا بدینوسیله پیام امت حزب الله وغیرتمند بروجرد عملا به گوش مسئولین مربوطه برسد.

مسئولین محترم انتظامی ابتدا نمایندگان طلاب را به حضور پذیرفته، متعهد می شوند مطالبات به حق وغیرتمندانه آنها را پیگیری کنند اما متاسفانه به جای عمل به تعهدات، پس از مدتی سه تن از فعالترین آنها توسط دادسرای ویژه روحانیت، احضار و بازداشت ودر اوج ناباوری به احکامی غیر قابل توجیه محکوم می گردند، شش ماه زندان و 5 سال نفی بلد( عدم اقامت در بروجرد) و 30 ضربه شلاق بخشی از این احکام است.

تاکنون بسیاری از علماء و روحانیون معروف همچون آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد و حجم عظیمی از آحاد ملت شهید پرور، اساتید حوزه و دانشگاه، ایثارگران، بسیجیان، دانشجویان و... این حکم را ناعادلانه دانسته و به آن معترضند.
به راستی کدام انسان با انصافی می تواند بپذیرد که با طلاب و روحانیون عدالتخواه وغیرتمندی که به خاطر دفاع از حریم احکام الهی فعالیت کرده اند ونهایتا تجمعی کاملا آرام وقانونی برگزار نموده اند، اینچنین رفتاری شود واینگونه احکام شدید وغلیظی صادر گردد؟
شاید اگر کسی از واقعیت ماجرا اطلاع نداشته باشد خیال کند چنین احکام وحشتناکی برای یک جنایت کار حرفه ای وقاچاقچی بزرگ مواد مخدر صادر شده است!

آیا کسی جز دشمنان اسلام وانقلاب ومنافقین داخل وخارج از شلاق خوردن نیروهای انقلابی و فرزندان ولایت خوشحال می شود؟!
خدا رحمت کند سید شهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی را که فرمود: " در جمهوری اسلامی همه آزادند جز حزب اللهی ها"
وخدا کند آنچه شهید بهشتی نگران آن بود هیچگاه تحقق نیابد آنجا که می گوید:

«روز ارتجاع وانحطاط جامعه آن روزی است که تو بگوئی: "من دیگر خاطرم جمع شد، مملکت، رهبران ومسئولان مسلمان ،مومن،آگاه ومتعهد پیدا کرده، خودشان وظایف خودشان را البته می شناسند وعمل می کنند ودیگر چه نیازی به من؟!"
خدا کند چنین روزی هرگز در جامعه ما پیش نیاید! » (کتاب نگاهی به زندگی ومبارزات شهید بهشتی ص 60)

ما معتقدیم بزرگ ترین خطری که می تواند اساس نظام را تهدید کند، ظلم وفساد برخی مسئولین نااهل داخلی است وتنها راه جلوگیری از آن، این است که یاران وسربازان ولایت به میدان آمده ونگذارند ارزشها و آرمانهای انقلاب به مسلخ رفته و مطالبات ولایت زمین بماند و ما به فضل خدای بزرگ و با امید به عنایات اهل بیت علیهم السلام وبا همت جوانان غیور وانقلابی ومردم ولایتمدار و عدالتخواه نخواهیم گذاشت در نظامی که خون سیصد هزار شهید عزیز به پای ارزشها و آرمانهای والای آن نثار گشته، مطالبات ولایت زمین بماند.

ان شاء الله ومن الله التوفیق
ستاد مردمی حمایت از طلاب و روحانیون عدالتخواه بروجردی
شهریور 1391


جنبش وبلاگي حمايت از قيـام يـاران ولايت...
ما را در سایت جنبش وبلاگي حمايت از قيـام يـاران ولايت دنبال می کنید

برچسب : قيام ياران ولايت,اطلاعیه ,حامیان طلاب عدالتخواه بروجرد ,مبارزه با ظلم, عدالتخواهی, امام خامنه ای ,تصحن, تصحن طلاب بروجرد ,عدالتخواهان ولایتمدار, دادگاه ویژه روحانیت, نویسنده : سرباز فرزند زهرا ghiame-yaran بازدید : 601 تاريخ : 23 شهريور 1391 ساعت: 13:23

لینک دوستان

خبرنامه