طلبه سيرجاني در بروجرد

ساخت وبلاگ

امکانات وب

تبادل لینک اتوماتیک همسنگران


بر ارسال لينك كليك كنيد -->-->-->
نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

معرفي وبلاگ به همسنگران

خبرنامه


-->-->-->

-->-->-->

-->-->-->

طلبه سیرجانی پس از حضور در این تحصن درجمع طلاب انقلابی وولایی بروجرد گفت: بچه های حزب الله نباید همدیگر را تنها گذارند، اگر کسی از امت حزب الله وارد میدان مبارزه شد نباید تصور شود که وظیفه فقط برگردن اوست و دیگران صرفا تماشاچی اند، نه، بلکه همه وظیفه دارند و باید به یاری همدیگر بشتابند.

وی افزود: اگر بچه های حزب الله تحت پرچم ولایت با هم متحد شوند ودر عرصه مطالبه عدالت همدیگر را پشتیبانی کنند آنچنان قوت و ظرفیتی ایجاد خواهد شد که هیچ کس جرات نکند مرتکب تخلف و ظلم و فساد شده و به آرمانهای انقلاب و امام خیانت کند.

حجت الاسلام جهانشاهی در ادامه افزود؛ همه ما اعتراف داریم که رهبر واماممان تنهاست اما چرا برای یاری ولایت قیام نمی کنیم وبا هم متحد نمی شویم تا کسی نتواند حرف آقا را زمین بزند؟!

بزرگترین خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی،خدمت به ولایت است و بزرگترین خدمت به ولایت اینست که مطالبات ایشان بر زمین نماند ومهم ترین مطالبه ای که در طول 20 سال گذشته بر زمین مانده "عدالت" است، پس ما به فضل الهی به قصد یاری ولایت، برای تحقق عدالت «قیام» می کنیم.

جنبش وبلاگي حمايت از قيـام يـاران ولايت...
ما را در سایت جنبش وبلاگي حمايت از قيـام يـاران ولايت دنبال می کنید

برچسب : طلبه سيرجاني , قيام ياران ولايت, نویسنده : سرباز فرزند زهرا ghiame-yaran بازدید : 590 تاريخ : 14 شهريور 1391 ساعت: 9:19

لینک دوستان

خبرنامه