نامه سرگشاده حجت الاسلام روح الله بجانی به فرمانده ناجا ي شهر مقدس قم

ساخت وبلاگ

امکانات وب

تبادل لینک اتوماتیک همسنگران


بر ارسال لينك كليك كنيد -->-->-->
نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

معرفي وبلاگ به همسنگران

خبرنامه


-->-->-->

-->-->-->

-->-->-->

"عماریون"- مسئول انصار حزب الله تبریز ضمن انتقاد از برخوردهای دستگاههای انتظامی با طلبه سیرجانی انتقاد کرد وی در نامه ای که بطور سرگشاده از طریق انتشار توسط عماریون به فرمانده ناجا ارسال نمود نوشته است:



هوالعزیز
الاسلام یعلو ولا یعلی علیه

سردار رشید انقلاب جناب آقای احمدی مقدم
سلام قولا من رب الرحیم
خدا را شاکرم که توفیق عنایت فرمود تا در ابتدای این نامه از زحمات ناجا در برخورد با مظاهر بی حجابی تقدیر نموده و اعلان حمایت خود و روحانیت و امت حزب الله از اقدامات اسلامی آن نیرو را ابراز نمایم.
چند ماهی بود که از برخورد ناشایست پلیس قم با طلبه سیرجانی و همراهانش مطالبی را شنیده بودم ولی از نزدیک ندیده بودم که متاسفانه امروز به چشم خود دیدم و این امر مرا واداشت تا طی نامه ای از شما فرمانده عزیز پلیس بخواهم بیش از این از منفعل شدن پلیس قم جلوگیری نمایید.
از نماز جمعه قم خارج می شدیم که دیدم عده ای از جوانان حزب اللهی قم با پخش برگه هایی از کارهای عدالتخواهی طلبه سیرجانی تقدیر می کنند . ناگهان چند لباس شخصی سرشان ریختند و برگه ها را گرفتند . حزب اللهی ها فقط می گفتند حکم جلب یا توقیف ارائه کنید ولی آنان ارائه نمی کردند. طلبه سیرجانی آنها را از هم جدا کرد و کاغذها را هم از جوانان گرفت و مانع توزیع این برگه ها شد. بعد از سلام و احوالپرسی که کردیم ناگهان ماشین پلیس در خیابان چهارمردان نگه داشت و با برخوردی که شأن پلیس را پایین می آورد جلوی سیرجانی آمدند دو نفر لباس شخصی و یک مامور با لباس انتظامی از سیرجانی یکی از برگه ها را گرفت ولی برخوردشان مرا بسیار ناراحت کرد و از مظلومیت طلبه سیرجانی گریه ام گرفت. از شما دوست و همسنگر عزیز می خواهم تا به برادرانمان در پلیس قم دستور دهید یاران امام خامنه ای که فقط به دنبال یاری امام هستند را اینگونه اذیت نکنند خدا از این رفتارها خشمگین می شود. ما شما را سربازان رسمی حضرت آقا می دانیم و برایتان آرزوی شهادت می کنم.
بیاری خدای توانا
مسول انصار حزب الله تبریز
روح الله بجانی

جنبش وبلاگي حمايت از قيـام يـاران ولايت...
ما را در سایت جنبش وبلاگي حمايت از قيـام يـاران ولايت دنبال می کنید

برچسب : قيام ياران ولايت , طلبه سرجاني , طلبه تبريزي , حجت الاسلام روح الله بجانی, حجت الاسلام جهانشاهي, نویسنده : سرباز فرزند زهرا ghiame-yaran بازدید : 525 تاريخ : 6 شهريور 1391 ساعت: 23:55

لینک دوستان

خبرنامه