وعده ما قیام موعود ؛ جوابیه طلبه تبریزی به اوباما

ساخت وبلاگ

امکانات وب

تبادل لینک اتوماتیک همسنگران


بر ارسال لينك كليك كنيد -->-->-->
نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

معرفي وبلاگ به همسنگران

خبرنامه


-->-->-->

-->-->-->

-->-->-->

 
هوالعزیز

جناب اوباما
پیام جنابعالی خطاب به مسلمانان آمریکا و جهان را دیدم وبعنوان یک روحانی مسلمان در کشور ایران پاسخی کوتاه برای پیامت می نویسم :
شما در نامه تان نوشته اید که " امسال رمضان برای مردمی که در خاورمیانه و شمال آفریقا شجاعانه شاهد رسیدن به دمکراسی و حق تعیین سرنوشت خود هستند، و نیز برای آنهائی که هنوز برای رسیدن به این حقوق کلی خود تقلا می کنند از معنا و مفهوم ويژه ای برخوردار است.
شما چگونه در نهایت نفاق که خود حامی سرسخت همان دیکتاتورهایی هستید که برخی هاشان خود معترف به تامین هزینه های انتخاباتی هم پیمانان شما بوده اند دم از همراهی آزادیخواهان و عدالت طلبان دارید ؟ شما چگونه دم از مردمی در خاورمیانه می زنید که هزاران زن و کودک و پیرو جوان را در فلسطین آن به خاک وخون کشیده اید؟ چگونه دم از حقوق مردمی می زنید که کودکانشان را یتیم کردید و پدرو مادرها را بی فرزند و زن ها را بیوه؟ شما چگونه دم از جشن مسلمین می زنید که همین اخیر مزدورانتان در میانمار مسلمانان را به خاک و خون کشیده و هولوکاست قتل عام مسلمانان را به نمایش گذاشتند؟ آیا ساکنین افغانستان مسلمان نیستند؟ شاید این جشن را از پارس طوله سگ دخترتان دریافت نموده اید. شما دم از مسلمانان آمریکا می زنید که جنایت اقتصادی تان در دنیا آنان را در 99 درصد قرار داده است؟ آری واقعا امسال رمضان معنای ویژه ای دارد چون یخبندان های ظلمی که توسط شما و مزدوران تان جهان را فرا گرفته است در حال شکستن و آب شدن است. مردم دنیا از خواب زمستانی بیدار می شوند و این حکایت از رسیدن بها دارد. بهار قیام امام عصر(عج) که در این بهار شما با همه تشکیلاتتان در مزبله کوفه به زباله دان ابدی سپرده خواهید شد.
شما در پیامتان گفته اید : ایالات متحده آمریکا کماکان در کنار آنهائی می ایستد که خواستار تعیین سرنوشت خود هستند، می خواهند آزاد و عاری از ترس و خشونت زندگی کنند و آزادانه اعتقاد و ایمان خود را بکار گیرند.
اگر راست می گویید نظامیانتان را از کشورهای خاور میانه بیرون ببرید و در امور کشورها دخالت نکنید. در خود آمریکا اگر درفضای واقعی دموکراسی رفراندومی برگزار گردد و 99 درصد در کنار شما 1 درصد واقعا آزادانه برای سرنوشت آمریکا تصمیم بگیرند مطمن باشید که شما دقیقه ای برای مقبولیت خود و حکومت تزویرتان پیدا نخواهید کزد.
شما در پیامتان آورده اید که : رمضان ضمن آنکه برای یک میلیارد و پانصد میلیون مسلمان در جهان دارای معنائی عمیق است، برای تمامی مومنین یادآور انسانیت مشترک و پای بندی به عدالت، مساوات و شفقت در تمامی ادیان است. بر مبنای چنین روحیه ای من برای مسلمانان در آمریکا و جهان ماهی مبارک و با سعادت آرزو می کنم و مشتاقانه مجددا در انتظاربرگزاری مراسم افطار در کاخ سفید هستم.
شما چگونه در مورد عدالت و مساوات ادعا دارید در حالیکه نه فقط ما مسلمانان بلکه جوانان و عدالتخواهان خود آمریکا هم با تجمع خود در وال استریت تعهد شما به عدالت , مساوات و شفقت را به نمایش گذاشتند!! مردم آمریکا همان 99 درصدی ها با تجمع شان اعلام کردند که عمر حکومت تزویر و دجال آمریکا رو به پایان است و نیازی به افطاری شما در کاخ سفید نیست چون بزودی موعود جهانی می آید و پرچم عدل را سراسر جهان می گستراند. آنروز است که پرچم نفاق را از کاخ سفید پایین کشیده و پرچم حقانیت را بر سر آن کاخ خواهیم زد تا همه انس و جن و ملائکه بدانند که باطل رفتنی است و شما نیز با این پیام های دروغین تان که پشت این پیام ها ریخته شدن خون میلیونها انسان بی گناه قرار گرفته است تنها خود و سگ دخترتان را به سخره گرفته اید.
مرا به خاطر داشته باشیبد وعده ما قیام موعود در حالیکه شما این بار در اسارت ما آزادیخواهان خواهید بود.
بیاری خدای توانا
روح الله بجانی
 


جنبش وبلاگي حمايت از قيـام يـاران ولايت...
ما را در سایت جنبش وبلاگي حمايت از قيـام يـاران ولايت دنبال می کنید

برچسب : قيام ياران ولايت , عدالتخواهي , طلبه عدالتخواه , پاسخ اوباما , عدالت, نویسنده : سرباز فرزند زهرا ghiame-yaran بازدید : 579 تاريخ : 6 مرداد 1391 ساعت: 21:41

لینک دوستان

خبرنامه