نامه ای بدون شرح برای بعضی از مسئولین .......

ساخت وبلاگ

امکانات وب

تبادل لینک اتوماتیک همسنگران


بر ارسال لينك كليك كنيد -->-->-->
نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

معرفي وبلاگ به همسنگران

خبرنامه


-->-->-->

-->-->-->

-->-->-->

توصیه ای به برخی از مسئولین

بنگرید که رفتارتان چگونه است ، ای مسئول عزیز این دنیا با تمام پست ومقام هایش نابود شدنی است ، کشور ما اسلامی است پس مسئولیت شما بیشتر است ، باید مطابق با موازین اسلامی رفتار نمایید ، باید مردم در عمل ببینند نه فقط در رسانه ها و یا در روی کاغذ که شما زیبا سخن بگویید ، ای مسئول عزیز تو که دم از امام ، جبهه ، جنگ و شهادت و انقلاب و ولایت می زنی بعد از جلسه و تریبون هم به آن عمل می کنی ؟

آیا ولایت مداریت را در عمل نشان می دهی ؟

آیا دستگیر مظلومان هم هستی ؟

آیا با انسانهای بی ادعا هستی یا با کسانی که باند و قدرت دارندو برای تو منافعی در پیش است ؟

آیا برخورد تو با افرادی که حامی جز خداوند را ندارند با کسانی که از افراد مهمی ( البته مادی ) سفارش می شوند یکی است ؟

آیا حقوقی که از مال مردم دریافت می کنی به همان اندازه است که کار مردم را انجام می دهی ؟

و صد ها سئوال دیگر 

ای مسئول فردای قیامت جوابگویی تو خود می دانی که حق مظلومان را ضایع کرده ای ؟    پس چرا هیچ حرکتی نمی کنی در احیای حق و حقوق مظلومان ؟

نشود زمانی که باغ فدک را از حضرت زهرا ( س ) غصب کردند حضرت رو به انصار کرد و فرمود :

اي انجمن نقباء و بازرسان!

اي بازوان ملت!

اي حافظان اسلام!

اين ضعف و غفلت در مورد حق من از چيست؟ و اين سهل انگاري از دادخواهي من چرا؟ آيا پدرم رسول خدا صلي الله عليه و سلم نمي فرمود: بايد حرمت هر کس در مورد فرزندان او حفظ شود. چه به سرعت مرتکب اين اعمال شديد و چه باعجله اين بز لاغر شده آب از دهان و دماغ او فرو ريخت( مثلي است). در صورتيکه شما را طاقت و توان بر آنچه درراه آن مي کوشيم هست و نيرو براي حمايت من در اين مطالبه و قصدم هست.

پس چرا حضرت را حمایت نکردند ؟

ای مسئولین به گوش باشید و به هوش که آن زمان نشود ؟

و این نیز برای مسئولینی که برای حفظ  میز و پست و مقام خود به دادخواهی مظلومی نمی شتابند :

كار از كار گذشته است، با یك گل بهار نمى ‏شود، باید فرهنگ سازی بشود، ما و او را در یك قبر نمى‏ گذارند ، عیسى به دین خود، موسى به دین خود، دیگران هستند، به ما چه ربطى دارد ، در زندگى شخصى افراد دخالت ممنوع است، نانم قطع می شود و مردم از من رنجیده مى ‏شوند.

خجالت مى‏ كشم و با او رودرواسى دارم و...

همه این ها بهانه هایی هستند كه بعضی مسئولین موقع دیدن خلاف از دیگران می گویند ،

تصور كنید در یك كشتی نشسته اید و كشتی در وسط دریاست و یك نفر میخی برداشته و مشغول سوراخ كردن كشتی است آیا در این هنگام نیز این كلمات بر زبان كسی جاری می شود؟

آیا در این صورت می گویید به من چه ربطی دارد؟

می گویید باید فرهنگ سازی بشود؟ می گویید با یك گل بهار نمی شود؟ و...

 وقتی خلافی صورت می گیرد گریبان گیر همه می شود مثالا، یك نفر سیگارى هواى همه محیط را آلوده مى ‏كند، یك دروغ نیز همه ارتباطات را به هم مى ‏ریزد، یك نگاهِ بد، سرچشمه عیاشى و زنا و فرزند حرام ‏زاده مى‏ شود كه آن حرام زاده هر روز صدها فتنه و فساد مى‏ كند.

بعضی ها می گویند ما یك بار تذكر دهیم و یا فقط ما تذكر بدهیم چه فایده ای دارد یا با یك گل بهار نمی شود ولی تاریخ خلاف این را ثابت نمود كه با یك گل نیز بهار می شود

قیام امام حسین علیه السلام ثابت كرد كه با یك حركتِ‏ خالصانه، مى توان تاریخ را متحوّل كرد ما باید با طاغوت‏ ها مبارزه كنیم، زیر پا و سُم اسب برویم ولى زیر بار زور نرویم. سر به نیزه دهیم ولى در برابر ظلم سر خم نكنیم ما نباید تصوّر كنیم كه آثار امر به معروف و نهى از منكر فورى است، زیرا گاهى آثار یك كلام یا قیام و حركت، بعد از سال‏ ها جلوه مى‏ كند.

  

 

جنبش وبلاگي حمايت از قيـام يـاران ولايت...
ما را در سایت جنبش وبلاگي حمايت از قيـام يـاران ولايت دنبال می کنید

برچسب : قيام ياران ولايت , عدالتخواهي , نامه به مسئولين , تذكر , ولايتمداري, نویسنده : سرباز فرزند زهرا ghiame-yaran بازدید : 516 تاريخ : 5 مرداد 1391 ساعت: 13:41

لینک دوستان

خبرنامه