پیغام مرا به جوانان برسانید که تا آخر ایستاده ام

ساخت وبلاگ

امکانات وب

تبادل لینک اتوماتیک همسنگران


بر ارسال لينك كليك كنيد -->-->-->
نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

معرفي وبلاگ به همسنگران

خبرنامه


-->-->-->

-->-->-->

-->-->-->

به گزارش فریاد جوان، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا جهانشاهی ملقب به "طلبه سیرجانی " چند سالی ست که حرکات عدالتخواهانه ای را آغاز کرده و تاکنون دوبار بابت این ظلم ستیزی ها به زندان افتاده و از میان مسئولین کشور تنها مقام معظم رهبری در این مدت یار و یاور ایشان بوده است .
حجت الاسلام جهانشاهی در جدیدترین حرکت خود در اعتراض به دستگیری یکی از طلاب عدالتخواه قم تحصنی را همراه با جمعی از طلاب مقابل دادگاه ویژه روحانیت قم آغاز کرده که تاکنون ادامه دارد.
اما با کمال تاسف بنا به دلایلی این تحصن مورد سکوت خبری رسانه ها قرار گرفته و به همین سبب پایگاه خبری - تحلیلی جوانان استان بوشهر ( فریاد جوان ) گفتگویی اختصاصی با ایشان انجام داده که در ذیل می خوانید :

حاج آقا به عنوان اولین سوال دلیل تحصن اخیر شما چه بوده است؟

بسم الله الرحمن الرحیم . در چند روز گذشته یکی از دوستان عدالتخواه ما به نام محسن شیرازی را به دلایلی واهی دستگیر کردند و بعد از چند ساعت که تحقیق کردیم متوجه شدیم که این طلبه جوان با حکم دادگاه ویژه روحانیت قم بازداشت شده است . سپس برای پی گیری وضعیت این طلبه به دادگاه ویژه روحانیت قم رفتیم و پی گیر قضیه شدیم که اول انکار می کردند اما مشخص شد که حکم را آنان داده اند . پس از این رخداد ما تحصن خود را جلوی دادگاه ویژه روحانیت قم آغاز کردیم که فردای شروع تحصن ما طلبه عدالتخواه را با قید کفالت آزاد کردند . پس آزادی آقای شیرازی به دوستان خودم اعلام کردم که الان دیگر بحث دستگیری ایشان نیست و سوال ما از مسئولین دادگاه ویژه روحانیت قم این است که چرا با طلبه هایی که به دنبال عدالتخواهی هستند این گونه برخورد می کند . الان هم ( چهارشنبه 14 تیرماه ) شش روز است که در این جا متحصن هستیم .

چرا حرکت اخیر شما مورد بایکوت رسانه ها قرار گرفته است ؟
من فکر می کنم این درخواست برخی از نهادها بوده است . زیرا قبلا هم هنگامی که خیمه عدالتخواهی در حرم حضرت عبدالعظیم برچیده شد ، آن نهادها بر روی رسانه هایی همچون فارس ، رجانیوز ، نشریه راه و نشریه پنجره فشار آورده بودند و به آنها تفهیم شده بود که حق ندارند خبرهای مربوط به بنده را کار کنند ( این ها را خود خبرنگارهای این رسانه ها به ما اطلاع دادند ) .

با توجه به این که دوبار به دلیل حرکات عدالتخواهانه زندانی شده اید ، آیا ممکن است این برخوردها شما را از مسیری که در آن حرکت می کنید باز دارد؟

انشاالله که اینجور نباشد و ما در پی گیری اهداف و آرمان هایی که اهداف و آرمان های شهدا و امام شهدا بوده و مطالبات رهبر معظم انقلاب نیز می باشد کوتاه نیامده و مصمم تر از قبل مسیر خود را ادامه دهیم .

دوست داریم از زبان خود شما نحوه آزادی از زندان با پیام حضرت آقا را بشنویم .

بله بنده هنگامی که در سال 87 با حکم دادگاه ویژه روحانیت به دوسال حبس محکوم شدم ، در حالی که هشت ماه و هشت روز از مدت محکومیتم گذشته بود با فرمان حضرت آقا آزاد شدم و ایشان از طریق یکی از اعضای بیت پیام "شكر الله مساعيكم" را برای بنده فرستادند .

پیام شما برای جوانان عدالتخواه در سراسر میهن اسلامی مان چیست ؟

خداوند سبحان فرموده اند که اگر بخواهم یک موعظه برای شما داشته باشم " قُلْ إِنَّمَا أَعِظُكُم بِوَاحِدَةٍ أَن تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَى وَفُرَادَى" ( برای خدا قیام کنید گروهی و فردی ).
آیه ای که ذکر شد کلی ست اما معتقدم بچه های حزب اللهی و عدالتخواه باید قدر توانایی ها  و پتانسیلی که در آنها وجود دارد و در حال هدر رفت است را بدانند . اعتقاد من این است که اگر این اتفاق بیافتد و جوانان ولایی به پا خیزند و نگذارند حرف ولایت زمین بماند ، اتفاقات عظیمی در رخ خواهد داد ؛ هم در داخل کشور و هم در خارج از آن . ولی متاسفانه این جوانان قدر خود و توانشان را نمی دانند و به کارهای کوچک مشغول می شوند.

به عنوان آخرین سوال اگر به محضر آقا مشرف شوید ، چه جمله ای به ایشان عرض خواهید کرد ؟ آیا گلایه می کنید ؟
نه اصلا هیچی نمی گویم . من به نظرم نباید وقت آقا را با این چیزها گرفت . در پایان سلام مرا به جوانان خوب بوشهری برسانید و به پیغام مرا به آنها برسانید که " تا آخر ایستاده ام " .

 

جنبش وبلاگي حمايت از قيـام يـاران ولايت...
ما را در سایت جنبش وبلاگي حمايت از قيـام يـاران ولايت دنبال می کنید

برچسب : قيام ياران ولايت , طلبه سيرجاني , ظلم ستيزي , مطالبات رهبري , اخبار, نویسنده : سرباز فرزند زهرا ghiame-yaran بازدید : 519 تاريخ : 17 تير 1391 ساعت: 13:1

لینک دوستان

خبرنامه