حجت الاسلام روح الله بجانی: حفاظت از بسیج حفظ ریشه انقلاب است

ساخت وبلاگ

امکانات وب

تبادل لینک اتوماتیک همسنگران


بر ارسال لينك كليك كنيد -->-->-->
نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

معرفي وبلاگ به همسنگران

خبرنامه


-->-->-->

-->-->-->

-->-->-->

امروز دشمنان برای ریشه کنی انقلاب، بسیج را در تیررس قرار داده اند. بسیج لشکری است که در پی اجرای دو آرمان مهم انقلاب یعنی عاشورایی زیستن و انتظار کشیدن قلبی و عملیاتی است. امروز سازمان های فراماسونری و لابی های صهیونیسم در سرتاسر جهان به جنگ با تفکر بسیجی برخاسته اند.آنان از تفکر بسیجی وحشت دارند و لابی های صهیونیسم در داخل کشورمان که شرع آنان را به عنوان جواسیس معرفی کرده است ماموریت دارند تا برای ریشه کنی انقلاب ریشه ناب آن که مستقیما به ولایت وصل است نا بود نماید

 عماریون"- مسئول انصار حزب الله تبریز در مجمع پیشکسوتان حزب الله در تبریز با بیان این مطلب گفت: امروز دشمنان برای ریشه کنی انقلاب، بسیج را در تیررس قرار داده اند. بسیج لشکری است که در پی اجرای دو آرمان مهم انقلاب یعنی عاشورایی زیستن و انتظار کشیدن قلبی و عملیاتی است. امروز سازمان های فراماسونری و لابی های صهیونیسم در سرتاسر جهان به جنگ با تفکر بسیجی برخاسته اند.آنان از تفکر بسیجی وحشت دارند و لابی های صهیونیسم در داخل کشورمان که شرع آنان را به عنوان جواسیس معرفی کرده است ماموریت دارند تا برای ریشه کنی انقلاب ریشه ناب آن که مستقیما به ولایت وصل است نا بود نماید.

 جاسوسان صهیونیسم معتقدند که قدرت ندارند تا کلیات و جایگاه محبوب و مردمی بسیج را از بین ببرند لیکن آنان می گویند وقتی که توانایی کندن را ندارند باید از روش خشکاندن و یا بی خاصیت کردن استفاده کنند. آنان برای مقاصد شوم خود علف های هرز را می رویانند و برای از بین بردن سیستم مردمی حفاظتی با افراطی نامیدن نیروهای وفادار آنان را از بسیج حذف می کنند. حضور شما پیشکسوتان در بسیج مهمترین سیستم حفاظت بسیج است و حفاظت از بسیج حفاظت ازریشه انقلاب است.
بجانی ادامه داد: اگر مسئولین دنبال شناسایی عوامل نفوذی و یا تحت تاثیر موساد در بسیج هستند دقت کنند هرجا دیدند که عده ای به بهانه های مختلف پیشکسوتان را حذف و یا دلسرد می کنند از سه حالت خارج نیستند: یا غنیمت خوارانی هستند که برای خودشیرینی و معامله با امتیاز دهندگان ثمن معامله شان حذف پیشسوتی از بسیج است. یا خود مزدور است و یا بی بصیرت و نادان است. در هر سه حالت خیلی خطرناکند.
طلبه عدالتخواه تبریزی با انتقاد از بی توجهی به پیشکسوتان گفت: پیشکسوتان سرمایه های گرانبهایی هستند که عاشقانه و وفادارانه تا شهادت رهسپار با ولایتند. شهیدان زنده ای که بی توجهی به آنان بی توجهی به شهادت و ایثار است.
وی با اشاره به فعالیت های انصار حزب الله تبریز ادامه داد: ما افتخار می کنیم که در خاکریزی قرار داریم که پیشکسوتان همسنگرانمان هستند و وجود آنان ما را به شهادت نزدیکتر می کند. راه نفوذ افراد مسئله دار را مسدود می کند و روحیه وفاداری به ولایت را تقویت کرده و تجربه هایشان بصیرت ما را تعمیق می بخشد . همه سنگرهای اردوگاه ولایت باید از این گوهرهای گرانبها استفاده کنند. همانطوریکه شهادت شهید گویای حقانیت اوست حضور پیشکسوتان در سنگرها نشانه ولایی تر بودن آن سنگر است.

 منبع: انصار حزب الله تبريز

جنبش وبلاگي حمايت از قيـام يـاران ولايت...
ما را در سایت جنبش وبلاگي حمايت از قيـام يـاران ولايت دنبال می کنید

برچسب : قيام ياران ولايت , طلبه سيرجاني , ظلم ستيزي , مطالبات رهبري, نویسنده : سرباز فرزند زهرا ghiame-yaran بازدید : 612 تاريخ : 13 تير 1391 ساعت: 15:10

لینک دوستان

خبرنامه